Ћирила и Методија 29 18300 Пирот

(+381) 10 311 426

УПИС 2024/25.
Сазнај више...
Образовни профил: Техничар за хемијску и фармацеутску технологију
PIPI SE 4F35S – ТЕХНИЧАР ЗА ХЕМИЈСКУ И ФАРМАЦЕУТСКУ ТЕХНОЛОГИЈУ / 28 ученика / 4 године / Техничар за хемијску и фармацеутску технологију учествује у производњи фармацеутских и хемијских производа. Прати промене и захтеве у структури рада током производње. Координира радом у лабораторији, прикупља резултате анализа узорака...
Сазнај више...
Образовни профил: Фризер
PIPI SE 3PO2S – ФРИЗЕР /14 ученика/ 3 године/ Фризер пружа услуге усмерене на негу косе. Посао фризера укључује прање, шишање, естетско обликовање косе жена и мушкараца.
САЗНАЈ ВИШЕ...
Previous
Next

Impact and involvement: the next level

БантУЧЕНИЦИ И НАСТАВНИЦИ СРЕДЊЕ СТРУЧНЕ ШКОЛЕ НА РАЗМЕНИ У ХОЛАНДИЈИ

У периоду од 16.до 26. фебруара , две професорке Средње стручне школе, Алида Милошевић и Наташа Глигоријевић, са четворо ученика исте школе, боравиле су у граду Бант (Холандија) као учесници Еразмус+ пројекта.

Сваки дан био је испуњен многобројним активностима. Активности су почињале у 10ч. а завршавале се у 18ч. Учесници су били старости од 16 до 30 година. Међу њимаје било и оних са посебним потребама те су све активности морале бити прилагођене и њима. Циљ овог  пројекта јесте да сви буду укључени у рад и да се међусобно разумеју а разлике буду сведене на минимум.

Учесници су били из 8 земаља: Холандија, Румунија, Бугарска, Украјина, Грчка, Израел,Пољска и Србија.

Свака земља је имала задатак да један цео дан води активности, организује их и прилагођава. Након тога су сваке вечери по две земље, на интеркултуралној вечери, могле представити своју земљу и културу , кроз слике, причу, дегустацију хране и плеса.

Учесници из сваке земље су  једног дана били задужени за припремање хране у кухињи, за све остале.Последњег дана је организован маскембал.

Посетили смо град Zwole и Ледену дворану,што је било предивно и јединствено искуство за све.

Деца су изузетно задовољна јер су много тога могли да схвате кроз игру, упознали су нове људе и стекли нова пријатељства.Такође су имали могућност да усавршавају и да уче енглески језик.

аутор текста проф. Наташа Глигоријевић