Ћирила и Методија 29 18300 Пирот

(+381) 10 311 426

УПИС 2024/25.
Сазнај више...
Образовни профил: Техничар за хемијску и фармацеутску технологију
PIPI SE 4F35S – ТЕХНИЧАР ЗА ХЕМИЈСКУ И ФАРМАЦЕУТСКУ ТЕХНОЛОГИЈУ / 28 ученика / 4 године / Техничар за хемијску и фармацеутску технологију учествује у производњи фармацеутских и хемијских производа. Прати промене и захтеве у структури рада током производње. Координира радом у лабораторији, прикупља резултате анализа узорака...
Сазнај више...
Образовни профил: Фризер
PIPI SE 3PO2S – ФРИЗЕР /14 ученика/ 3 године/ Фризер пружа услуге усмерене на негу косе. Посао фризера укључује прање, шишање, естетско обликовање косе жена и мушкараца.
САЗНАЈ ВИШЕ...
Previous
Next

Асертивна комуникација – радионица за ученике


Асертивна комуникација

У Средњој стручној школи је дана 2.2.2024. у одељењу II-2 одржана радионица „Асертивна комуникација“. Радионицу су организовале Душица Голубовић, наставница социологије са правима грађана и Јелена Величковић, педагог школе.

Циљ тренинга је да ученици науче да разликују неасертивне стилове комуникације од асертивних (пасивна, агресивна и пасивно агресивна) и да унапреде своје вештине асертивне комуникације кроз примену различитих типова асертивности.

Ученици су се најпре упознали са значењима термина асертивност и основним стиловима неасертивне комуникације. Успешно су препознали своје стилове комуникације које примењују у понуђеним ситуацијама. Упознали су се са типовима асертивности. Ученици су имали прилику да их испробају у неколико карактеристичних ситуација. Радећи у групама и кроз дискусију одговарали су  на неколико важних питања за идентификацију ситуација у којима су асертивни, пасивни или агресивни. Такође упућени су у листу питања која их могу водити до одлуке и промене сопствених неасертивних облика комуникације у асертивне.

Асертивна комуникација

 

Ученици су на овој радионици научили да: поставе јасне и здраве границе, без лоших емоција, да комуницирају тако да слободно и отворено изразе своје ставове, размишљања и осећања, поштујући и туђа, поготову ако су у супротности са саговорниковим.